2008-11-232008-11-239789639686205http://hdl.handle.net/2437/28688Az Internet és az általa kínált, szinte végtelen választék megváltoztatja a jövő piacát. A könyv a bőség gazdaságtanáról, egy teljesen új üzleti modellről szól. Ennek hatalmát csak most kezdjük megtapasztalni, amikor a végtelen választék fényében végre szembetűnővé válik, mit is akarnak a fogyasztók, és miként szeretnének hozzájutni. Mi történik, ha a világ összes terméke és szolgáltatása elérhetővé válik mindenki számára? Ha a mindössze néhány példányban eladott árucikkek értéke összességében eléri, vagy akár meg is haladja azon kevés termék értékét, amelyeket több millió példányban értékesítenek? A szerző bemutatja, miként érvényesül a hosszú farok gazdaságtana számos ágazatban, a játékpiactól kezdve a reklámozáson keresztül egészen a konyhai kisgépekig. Lefekteti a hosszúfarok-jelenség kilenc aranyszabályát, amelyek segítségével sikert arathatunk a görbe elnyúló szakaszának piacain. Ez a mű bepillantást nyújt a jövőbe - ami olyan közel jött, hogy már e jelenből is egyre tisztábban láthatjuk. A szerző bemutatja, miként érvényesül a hosszú farok gazdaságtana számos ágazatban, a játékpiactól kezdve a reklámozáson keresztül egészen a konyhai kisgépekig. Lefekteti a hosszúfarok-jelenség kilenc aranyszabályát, amelyek segítségével sikert arathatunk a görbe elnyúló szakaszának piacain. Ez a mű bepillantást nyújt a jövőbe - ami olyan közel jött, hogy már e jelenből is egyre tisztábban láthatjuk.9789639686205http://webpac.lib.unideb.hu:8082/WebPac/CorvinaWeb?action=cclfind&resultview=long&ccltext=idno+MOKKAN0005074339MOKKAN0005074339