Csapóné Riskó, TündePéntek, Ádám2021-03-232021-03-232014Táplálkozásmarketing. -1 : 1-2 (2014), p. 73-80. -Táplálkozásmarketing. - 2064-88392064-8839http://hdl.handle.net/2437/304601A tudatos fogyasztás megjelenési formái = forms of conscious consumptionbeszámolóopen access journalhttp://webpac.lib.unideb.hu:8082/ebib/CorvinaWeb?action=cclfind&resultview=long&ccltext=idno+BIBFORM092689AgrártudományokNövénytermesztési és kertészeti tudományokhttp://taplalkozasmarketing.com/wp-content/uploads/10_Csap%C3%B3n%C3%A9-Risk%C3%B3-T.-%E2%80%93-P%C3%A9ntek-%C3%81._A-tudatos-fogyaszt%C3%A1s-megjelen%C3%A9si-form%C3%A1i.pdfDebreceni Egyetem2021-08-18