Popovics, PéterTóháti, István2016-11-072016-11-072016-11-04http://hdl.handle.net/2437/231764Hogyan viszonyul az átlagember a reklámhoz. Manapság egyre nő a reklámkerülés, mégis néhány reklám áttör ezen és óriási megtekintésre tesz szert. Ami még fontosabb a rengeteg megtekintésre az internetes illetve személyes megosztások útján tesz szert, melyet maga a fogyasztó végez. Dolgozatom a szájreklám, illetve vírusreklámok működését és hátterét vizsgálja, valamint a fogyasztó mekkora mértékben döntheti el egy reklám és márka ismertségét, megítélését és sikerét. Dolgozatom megmutatja, hogy a fogyasztó nem csak passzív elszenvedője a reklámoknak, az internet segítségével maga is alakíthatja a reklámozók tevékenységét, a reklámozás demokratizálódását is felvetve kibocsátó és befogadó között.63hureklámmarketingfogyasztópszichológiaA fogyasztó részvétele a reklámozásbanThe consumer's participation in advertisingDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány