2008-12-112008-12-119639228710http://hdl.handle.net/2437/55546A kisiskolások a magyar közoktatási rendszer különös gyermekei. Hol dédelgetett kedvencek, hol a családiasság mintái, hol a maradiság roskadó végvárai, a hátrányteremtés akaratlan előidézői. E kötet szerzői úgy vélik, hogy a kisiskolai feltételrendszer mellett is előteremthető korszerű pedagógiai teljesítmény, s ezt az elvárást akkor lehet biztonsággal teljesíteni, ha a minőségirányítás kultúrája a kisiskola sajátos körülményei között érvényesül. Nyolc borsodi kisiskola, a felsőzsolcai Közoktatási Ellátási Körzet, a Miskolci Egyetem Neveléstudományi Tanszéke s az OKKER összefogásából született a "Kicsi, de ép" című kötet, a hasonló című konferencia szakmai anyaga. E kötet szerzői úgy vélik, hogy a kisiskolai feltételrendszer mellett is előteremthető korszerű pedagógiai teljesítmény, s ezt az elvárást akkor lehet biztonsággal teljesíteni, ha a minőségirányítás kultúrája a kisiskola sajátos körülményei között érvényesül. Nyolc borsodi kisiskola, a felsőzsolcai Közoktatási Ellátási Körzet, a Miskolci Egyetem Neveléstudományi Tanszéke s az OKKER összefogásából született a "Kicsi, de ép" című kötet, a hasonló című konferencia szakmai anyaga.9639228710http://webpac.lib.unideb.hu:8082/WebPac/CorvinaWeb?action=cclfind&resultview=long&ccltext=idno+bibFSZ892984bibFSZ892984