Szakály, Márk ZoltánSzőke, Krisztina2021-05-072021-05-072021-05-07http://hdl.handle.net/2437/309047A képzésemnek az utolsó gyakorlati félévét az Egyetértés Coop Zrt.-nél töltöttem, ez idő alatt tanulmányoztam, hogy egy vállalat, milyen reklámokat, promóciókat alkalmaz a bevétel növelése érdekében. Záródolgozatomban bemutatásra kerülnek a Coop üzletlánc marketingkommunikációs eszközei. A gyakorlati hely rövid bemutatását követően térek ki arra, hogy a vállalat milyen formában valósítja meg a marketing-mix elemeit. Népszerűbb nevén, a 4P-n ismert. Ilyen a termék, az ár, a csatorna és a promóció. Elemekre bontást követően fejtem ki gondolataimat, tapasztalataim és tudásom alapján a reklámeszközökről, ahol a marketingkommunikációs eszközöket vázolom fel, és példákkal támasztom alá. Ezt követően csoportosítom a marketingkommunikációs eszközöket ATL (Above The Line) és BTL (Below The Line) szerint. Az ATL-be tartoznak a viszonylag drága és hagyományos (például mozi reklám, rádió) marketingkommunikációs eszközök. A BTL-be soroljuk az újszerű, nem hagyományos eszközöket (például DM és In-store marketing).25humarketingkommunikációCoop üzletláncA Coop üzletlánc marketingkommunikációs eszközeinek bemutatásaDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány