Ráthonyi, Gergely GáborSallai, Tifani2024-06-242024-06-242024-04-23https://hdl.handle.net/2437/374781A szakdolgozatom célja a Z generáció utazási döntéseire gyakorolt hatásának vizsgálata, különös tekintettel a közösségi média szerepére. Mivel az internet és vele együtt a közösségi média platformok egyre nélkülözhetetlenebbek az életünkben, ezért döntöttem úgy, hogy ezt a fő témát választom. A kutatás kiemelt figyelmet fordít az internet hatására általánosságban, valamint az utazási szokásokra. Emellett a dolgozat vizsgálja az influenszerek feltörő világának hatását és jelentőségét. A kutatás további kiemelt fontosságú része az utazással kapcsolatos attitűdök elemzése a Z generáció körében. A téma feltárásához kvantitatív módszert, pontosabban kérdőíves technikát alkalmaztam.87huZ generációutazási döntésekközösségi médiaA közösségi média hatása a Z generáció utazási döntéseireThe impact of social media on the travel choices of Generation ZTársadalomtudományokHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.