Dávid, ImreSzabó, Marianna2013-05-032013-05-032013-03-202013-05-03http://hdl.handle.net/2437/166778Szakdolgozatom témájául a kreativitás különböző korosztályokban történő vizsgálatát választottam, mert úgy gondolom, hogy a nevelő – oktató munkámban egyformán nagy figyelmet kell, hogy fordítsak a felzárkóztatás, a tehetséggondozás mellett a mindennapjainkhoz hozzátartozó kreativitásra és annak fejlesztésére is. Vizsgáltam a verbális és figurális kreativitásukat valamint a tanulók kreatív személyiségre jellemző jegyeiket. Dolgozatomban négy korosztály kreativitásának mérésére vállalkoztam különböző tesztekkel, melyek eredményét, az ezzel kapcsolatos észrevételeimet, tapasztalataimat mutatom be. Bízom abban, hogy mindez ismeretében, a vizsgálat során szerzett tapasztalataimmal az eddiginél is eredményesebben tudom majd végezni a mindennapi munkámat. Úgy vélem, hogy a kreativitást fejlesztő feladatokkal eredményes munkát végezhetek, a gyerekek a változatos feladatokkal még motiváltabbakká válnak és ezáltal hatékonyabban tudom a kreativitásukat kibontakoztatni és fejleszteni. Hiszem, hogy ennek a munkának az eredményét már tapasztalni fogom a kisiskolás korban is, de a munka előnyeit tapasztalni fogják ők maguk, pedagógusaik és szüleik a felsőbb osztályokban, valamint a későbbiekben a felnőtt életükben is.74hukreativitásTorrancekreativitás tesztekkorosztályokKreativitás fejlődésének és vizsgálatának lehetőségei a különböző korosztályokbanDEENK Témalista::Pszichológiano_restriction