Gál, TímeaDiószegi, Dézi2023-12-182023-12-182023-10-24https://hdl.handle.net/2437/363669A szakdolgozat a közösségi média turizmusra gyakorolt hatását vizsgálja az Y és a Z generáció körében. Bemutatásra kerül a közösségi média platformjai és ezek használatának gyakorisága. Emellett szó esik a manapság széles körben ismert inluenszerekről és az ő általuk gyakran alkalmazott reklámpszichológiáról. Elemzésre kerülnek azok a szempontok, amelyek befolyásolják a turisztikai szokásainkat. Értékelésre kerülnek még azok a közösségi média platformok, amelyek megjelennek a turizmusban. Végezetül pedig az ezekkel kapcsolatos hipotézisek kerülnek kiértékelésre.51hugenerációk, utazási szokások, social médiaAz Y és a Z generáció közösségi média által befolyásolt turisztikai szokásaiThe tourism habits of generation Z and generation Y influenced by social mediaDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::MarketingHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.