Szűcs, IstvánTikász, Ildikó EditKarnai, LauraStündl, László2021-02-232021-02-232016Táplálkozásmarketing. -3 : 1 (2016), p. 21-36. -Táplálkozásmarketing. - 2064-88392064-8839http://hdl.handle.net/2437/303114Füstölt barramundi filé termékek hazai fogyasztói megítélésének vizsgálatamagyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapbanopen access journalhttp://webpac.lib.unideb.hu:8082/ebib/CorvinaWeb?action=cclfind&resultview=long&ccltext=idno+BIBFORM091870TársadalomtudományokGazdálkodás- és szervezéstudományokhttp://taplalkozasmarketing.com/wp-content/uploads/02_Sz%C5%B1cs-I.-%E2%80%93-Tik%C3%A1sz-I.-E.-%E2%80%93-Karnai-L.-%E2%80%93-St%C3%BCndl-L._-F%C3%BCst%C3%B6lt-barramundi-fil%C3%A9-term%C3%A9kek-hazai-fogyaszt%C3%B3i-meg%C3%ADt%C3%A9l%C3%A9s%C3%A9nek-vizsg%C3%A1lata.pdfhttp://dx.doi.org/10.20494/TM/3/1/22021-12-04