Kontor, EnikőFülöp, Bernadett Erzsébet2014-04-082014-04-082014-04-062014-04-08http://hdl.handle.net/2437/186670Reklámok hatásának vizsgálata a gyermekek vásárlási döntéseire. A reklámok nem minden esetben etikusan járnak el a gyermekek megcélzása közben, ezért a gyermekek védelmében hozott bizonyos intézkedésekre is kitértem.Hogyan képesek reklámok által márkahű fogyasztókat nevelni a vállalatok. A legtöbbször használt hatásmechanizmusokat ismertettem. Mai népszerű gyermekeket megcélzó reklámokat elemeztem.Milyen mértékben ismerik a mai gyermekek a márkákat és tudna hozzájuk termékeket kötni, valamint milyen mértékben befolyásolják szüleik vásárlási döntéseit.Vizsgáltam, hogy a mai gyermekek milyen arányban kapnak zsebpénzt és ebből mennyire takarékoskodnak. Kutatási részét kérdőíves felméréssel végeztem, amelyet a interneten osztottam meg.50hureklámpszhichológiagyermekReklám és pszichológia, a reklámok hatása a gyermekekreDEENK Témalista::KözgazdaságtudományDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing