Bánhidi, MáriaDudicsné Bakti, Erika2016-04-042016-04-042016http://hdl.handle.net/2437/223068Fontos tisztában lennie az óvodapedagógusnak azzal,hogy adott korcsoportban így az óvodások körében,hogyan működnek a beszédészlelési és beszédmegértési folyamatok s milyen zavarok tapasztalhatók normál intellektusú tipikus fejlődésű gyerekek esetében.Szakdolgozatom célja arra rávilágítani,hogy az óvodás gyermek beszédészlelésének és megértésének minőségét vizsgálni ésfejleszteni ,ha problémát érzékelünk kiemelkedően fontos.81huNevezd meg! - Ne add el! - Ne változtasd! 2.5 MagyarországbeszédészlelésbeszédértésGMP diagnosztikaA beszédészlelés és beszédmegértés vizsgálata és fejlesztési lehetőségei egy nyíregyházi óvodai csoportbanDEENK Témalista::Neveléstudomány