Balázs, KatalinRaffay, Zsolt2015-05-052015-05-052015-03-30http://hdl.handle.net/2437/212048A nagy műhelymunka alapvetően az automatikus folyamatokkal foglalkozik. Ezen belül is a szubliminális befolyásolás történetével, kísérleteivel, valós felhasználási módozataival. Számba veszi a dolgozat az érzékelés, a szelektív figyelem, a tudatosság nélküli észlelés, a parafoveális látás, a perceptuális elhárítás és az automatikus folyamatok jellegzetességeit. Ezt követően a priming jelenségét mutatja be néhány fontos vizsgálat kapcsán, majd érinti a reklámok, társadalmi célú reklámok világát. A kísérlet pedig a priming és a társadalmi célú reklámok kísérleti személyekre gyakorolt hatását vizsgálja.43huprimingreklámszubliminálistársadalmi célú reklámautomatikus folyamatokparafoveális látásperceptuális elhárításszelektív figyelemA priming jelenségének hatásvizsgálata a reklámok megítélésének tekintetébenA márkaszemélyiség összevetése két autómárka felhasználóinak a személyiségjegyeivelTelevíziós reklámra vonatkozó attitűdök korcsoportonkénti összehasonlításaA színek hatásának pszichológiai vizsgálata az ízekre gyakorolt hatásuk tükrébenDEENK Témalista::Pszichológia::Szociálpszichológia