Szabó, GyulaTóth, Gáborné2020-04-172020-04-172020-04-17http://hdl.handle.net/2437/283937Munkahelyem, a Református Óvoda, eddig is tett erőfeszítéseket azért, hogy megismertesse, elfogadtassa magát és az óvodában folyó keresztyén pedagógiai munkát a közvéleménnyel. Munkatársaim és jó magam is érezzük azonban, hogy erősítenünk kell intézményünk marketing és PR tevékenységét. Nincsenek pontos információink arról, hogy mennyire eredményes az eddigi marketing munkánk, s milyen irányban kellene elmozdulni, milyen tevékenységi területeken kellene tartalmi bővítéseket megvalósítani, ill. milyen új lehetőségeket kellene kihasználnunk. Dolgozatommal óvodám munkáját szeretném segíteni, előre mozdítani. Áttekintem a marketing, ezen belül az iskolamarketing tudományterület által eddig feltárt alapvető fogalmakat, tényeket, ismereteket, azokat a marketing eszközöket, amelyek segítenek abban, hogy óvodámat jobban megismertessem a közvéleménnyel, s erősítsem a rólunk kialakult pozitív képet. Következtetéseket vonok le az általános marketing ismeretekből óvodánkra vonatkozóan.48humarketingvevő elégedettségóvodaMarketingkommunikációhoz kapcsolódó kutatás a hajdúnánási református óvodábanDEENK Témalista::Neveléstudomány