Vargáné Nagy, AnikóStefániné Máté, Zsófia Irén2020-04-222020-04-222020-04-22http://hdl.handle.net/2437/284276A szakdolgozat megírásának az volt a célja,hogy feltárjam,milyen elméleti,szakirodalmi anyag létezik az érzelmi intelligenciáról és milyen vonatkozásban lehet fejleszteni az óvodáskorú gyermekek esetében.A szakdolgozat első részében az érzelmi intelligencia kialakulását és néhány modelljét mutatom be,majd a család és az óvoda szerepének fontosságát elemzem,végül az érzelmi intelligenciát fejlesztő játékokat csoportosítottam.A dolgozat második része az érzelmi intelligencia szerepét,fontosságát kutatja pozitív hozadékot feltételezve.A hazai oktatásügy,nevelés kiváló szakértőinek kutatásai és megállapításai fontos kiindulópontja a szakdolgozatnak.48huérzelmi intelligenciaóvodáskorú gyermekfejlesztésAz óvodáskorú gyermekek érzelmi intelligenciájának fejlesztéseDEENK Témalista::Neveléstudomány