Szeghalmy, SzilviaSzász, Hanna Rebeka2025-06-262025-06-262025https://hdl.handle.net/2437/394743A „Gyógynövényekről tanító játék fejlesztése” című szakdolgozatom keretein belül egy gimnazistáknak, fiatal felnőtteknek szóló szerepjátékos, egyszerű történetes játék fejlesztését mutatom be. A szoftver célja a gyakorlatlan érdeklődőhöz közelebb hozni a gyógynövények eleinte száraz, lexikális tudást igénylő témáját. Szakdolgozatomban röviden leírom a tervezés és fejlesztés során használt technológiákat, modelleket és keretrendszereket. Bemutatom a játék felületét, játékon belüli objektumok szerepét és feladatuk ellátását biztosító kódjukat. Részletesen kifejtem a három fő, tanulást szolgáló funkciót, a mögöttük álló mechanikát és logikát kódrészletekkel bemutatva. Ezután bemutatom a játékost motiváló jutalomrendszerre és a játék elején a funkciókat ismertető útmutató működésére.42hujátékos oktatóprogramszoftverfejlesztésGyógynövényekről tanító játék fejlesztéseInformatikaHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.