2008-12-072008-12-079632047419http://hdl.handle.net/2437/47853A hirdetők az elmúlt 12 évben tarifaáron számolva közel ezermilliárd forintot költöttek el reklámra. Hatalmas összeg ez, és az is biztos, nem kis felelősséget ró azokra, akik döntenek róla. Hogy miért? Mert a médiatervezés és -vásárlás számos területet - közgazdaságtant, szociológiát stb. - magában foglaló ismerethalmaz, amelyet Magyarországon eddig átfogóan, gyakorlatorientáltan, esettanulmányokkal alátámasztva nem rendszereztek. Ezt tette meg a kivételes háttértudással és rengeteg tapasztalattal rendelkező szerzőpáros, akik a szakkönyvre ritkán jellemző könnyedséggel vezetik be az olvasót e különleges szakterületre, hogy ott megmutassák, hogyan lehet hatékonyan médiát tervezni, vásárolni.9632047419http://webpac.lib.unideb.hu:8082/WebPac/CorvinaWeb?action=cclfind&resultview=long&ccltext=idno+bibKLT00325200bibKLT00325200