Kruppa, Kinga TündeVásárhelyi, Erik Krisztián2024-02-012024-02-012023-11-23https://hdl.handle.net/2437/365826A dolgozatom egy 3D lövöldözős játék fejlesztési folyamatát mutatja be. Az első fejezetben a fejlesztés alatt használt technikák elméleti hátterét ismertetem. Ezt követően a fejlesztéshez szükséges előkészületeimet foglalom össze, majd a legfontosabb megoldásokat emelem ki példákkal megerősítve. A dolgozatom utolsó részében pedig a kész játék működését mutatom be egy felhasználó szemszögéből. Ebben a fejezetben képek segítségével lehet követni a játékélményt. Zárásképpen megtekinthető egy összefoglalás, melyben néhány jövőbeli fejlesztési ötletet is megemlítek.58huszámítógépes játékUnityjátékfejlesztés3D lövöldözős játék gyors és dinamikus mozgással3D shooter game with fast and dynamic movementDEENK Témalista::Informatika::KomputergrafikaHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.