Erdey, LászlóPásztor, Veronika2009-09-292009-09-2920092009-09-29http://hdl.handle.net/2437/89402A diplomamunkámban a magyar bor piaci helyzetét mutatom be a világpiacon azért, hogy képet kaphassunk, hol is tartunk, mit kell még megtanulnunk a bormarketingben versenytársainktól. Majd szűkítem a kört a borvidékekre, az Egri borvidék bemutatására. Utána kitérek magára a termékre, a borra. A bor csomagolására, megjelenésére, designra, szabályzatokra, mi lehet egy palackon és mi nem. Ezek után egy igen különleges kapcsolatra szeretném felhívni a figyelmet, nevezetesen a repülőgépen történő személyszállítás és a bor kapcsolatára. Utána a Gál Tibor Pincészetet mutatom be. Végül egy általam összeállított kérdőív eredményét ismertetem.64huBorvidékpalackcímkefedélzeti borG.I.A. Kft.Bormarketing