Siklós, BalázsTóth, Andrea2007-07-122007-07-1220072007-07-12http://hdl.handle.net/2437/2571Dolgozatom a public relations tevékenységről szól. Az első – elméleti – fejezet célja a pr jelentőségét bemutatni, lényegére valamint a pr tevékenység kapcsán felmerülő kérdésekre, konkrét eszközökre, módszerekre, feladatokra és kapcsolatrendszerre rávilágítani. A második részben a Tupperware Magyarország tevékenységét, kapcsolatrendszerét és a cégnél alkalmazott pr eszközöket veszem sorra. Azt kívánom igazolni munkámmal, hogy egy jól működő szervezeti kultúra és szervezeti kommunikáció, és hogy a vállalat különböző célcsoportjaival való kapcsolattartás csakis tudatos és folyamatos tevékenységgel valósítható meg.64520660 bytesapplication/pdfhupublic relationskommunikációbelső prkülső prTupperwareA public relations jelentősége; alkalmazása a Tupperware Magyarország gyakorlatábanKözönségkapcsolatokPublic relations