Győrffy, BeátaPál, Anita2017-01-092017-01-092016-12-19http://hdl.handle.net/2437/233758Egész tanári mesterképzésem alatt az eset-és az elöljárók rendszerében minél mélyebbre ásása, jelentésük feltárása volt a célom, azok minél hatékonyabb, érthetőbb átvitele induktív módon a tanulók számára, kitűzve továbbá azt a célt, hogy játszva tanuljanak közben, lehetőleg folyamatosan fenntartva érdeklődésüket modern módszertani lépések segítségével. Szakdolgozatomban csak két esetre térek ki, az elöljárós és a tárgyesetre, melyek tanítása koncentrikusan felépíthető, és integrálható, egyik összekapcsolható a másikkal, miközben a velük használatos igék (akár mozgást jelentő igék) folyamatos ismétlésére is sor kerül, melynek következtében fejleszthető nem csak a szövegértés, és íráskészség, hanem a hallás utáni szövegértés és a beszéd is természetesen.64huorosz esetekmodern módszertanelöljárós esettárgyesetinduktív óravezetésAz elöljárós és tárgyeset elsajátításának modern módszertani megközelítése az orosz, mint idegen nyelv tanítása soránDEENK Témalista::Nyelvtudomány