Huszka, PéterFehér, AndrásKeller, Veronika2019-02-052019-02-052018Táplálkozásmarketing. -5 : 2 (2018), p. 57-69. -Táplálkozásmarketing. - 2064-88392064-8839http://hdl.handle.net/2437/263585Baromfihús fogyasztási és vásárlási szokások elemzése szocio-demográfiai tényezők függvényébenfolyóiratcikkopen access journalhttp://webpac.lib.unideb.hu:8082/ebib/CorvinaWeb?action=cclfind&resultview=long&ccltext=idno+BIBFORM076956TársadalomtudományokGazdálkodás- és szervezéstudományokhttp://taplalkozasmarketing.com/wp-content/uploads/05_Huszka-Feh%C3%A9r-Keller_Baromfih%C3%BAs-fogyaszt%C3%A1si-%C3%A9s-v%C3%A1s%C3%A1rl%C3%A1si-szok%C3%A1sok-elemz%C3%A9se-szocio-demogr%C3%A1fiai-t%C3%A9nyez%C5%91k-f%C3%BCggv%C3%A9ny%C3%A9ben.pdfDebreceni Egyetemhttp://dx.doi.org/10.20494/TM/5/2/52020-08-05