Erdey, LászlóBauch, Réka2012-05-312012-05-3120112012-05-31http://hdl.handle.net/2437/129682Mind gyakorlati, mind elméleti szinten, a marketingkommunikáció fejlődése szorosan kapcsolódik a marketing megjelenéséhez és evolúciójához. Ha a régi marketingkommunikációnak megfelel egy racionális kommunikáció, ami a termék és annak tulajdonságaira összpontosít, az új marketing koncepció arra kényszeríti a vállalkozásokat, hogy vezessenek be egy olyan kommunikációt, ami személyes és élményszerű jellegéből, érzelmi szinten befolyásolja az ügyfeleket. A dolgozatom témája a kis- és középvállalkozások hagyományos és online marketingkommunikációja. Mivel Msc képzésem szakiránya az Üzleti informatikus és már több mint egy éve dolgozom részidőben egy hazai középvállalkozás marketing területén, a téma elméleti és gyakorlati fontossága, illetve időszerűsége késztetett arra, hogy ezt válasszam szakdolgozatom témájaként.61humarketingkommunikációkis-és középvállalkozások marketingjeonline marketinghagyományos marketingkommunikációs eszközökonline marketingkommunikációs eszközökA kis-és középvállalkozások hagyományos és online marketingkommunikációjaDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing