2008-12-222008-12-229639612081http://hdl.handle.net/2437/76073Korunk egyik legjelentősebb iskolafejlesztési irányvonala a kompetenciaalapú oktatásra való áttérés. A könyvben lévő valamennyi játék, feladat abban segíti a pedagógusokat, hogy ezeket a célokat minél előbb elérhessék. A játékok felkelthetik az érdeklődést az óra elején, vagy szórakoztató, gondolatébresztő módon zárhatnak le egy-egy tanulási szakaszt. A játékok állhatnak egy-egy óra középpontjában is - legalábbis akkor, ha valóban gondolatébresztő feladatok, vagyis kognitív tartalmuk van, amelyek kötődnek az éppen tárgyalt tananyaghoz például oly módon, hogy serkentik a gyerekek közti vagy a diákok és a tanár közötti vitát, beszélgetést. A játékok felkelthetik az érdeklődést az óra elején, vagy szórakoztató, gondolatébresztő módon zárhatnak le egy-egy tanulási szakaszt. A játékok állhatnak egy-egy óra középpontjában is - legalábbis akkor, ha valóban gondolatébresztő feladatok, vagyis kognitív tartalmuk van, amelyek kötődnek az éppen tárgyalt tananyaghoz például oly módon, hogy serkentik a gyerekek közti vagy a diákok és a tanár közötti vitát, beszélgetést.9639612081http://webpac.lib.unideb.hu:8082/WebPac/CorvinaWeb?action=cclfind&resultview=long&ccltext=idno+bibDEK00568520bibDEK00568520