Hernádi, LászlóCséki, Zsófia2015-11-022015-11-022015-10-30http://hdl.handle.net/2437/217738Szakdolgozatomban a kis- és középvállalkozások nemzetközi piacra lépésének lehetőségeit vizsgáltam. Szerettem volna egy teljes képet adni ezeknek a vállalkozásoknak a külpiaci tevékenységéről, ezért bemutattam a nemzetköziesedés kiindulópontjait, elméleteit, motivációt és formáit. Ismertettem a nemzetközi megjelenés során fellépő akadályokat, kihívásokat, valamint foglalkoztam a verseny jelenségével is. Ezen eredményeket pedig egy magyarországi kisvállalkozás példájával szemléltettem. Így fogalmaztam meg következtetéseimet és javaslataimat a témával kapcsolatban.50hukis- és középvállalkozásoknemzetközi piacra lépésexportA kis- és középvállalkozások nemzetközi piacra lépésének lehetőségeiThe possible ways in the internationalization of the small and medium-sized enterprisesDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Vállalatgazdaságtan