Kiss, MariettaTóth, Balázs2013-11-112013-11-1120132013-11-11http://hdl.handle.net/2437/176253Dolgozatom célja, hogy bemutassa egy magyar IT, azaz információs technológia cég külföldi terjeszkedésének lehetőségeit főleg marketing és részben makroökonómiai szempontok alapján.Először a nemzetközi terjeszkedés elméleti hátterét nézzük át a témában szakértő emberek munkái alapján. Megismerjük többek között a nemzetközi terjeszkedés motivátorait, hátterét, eszközeit. Az elméleti háttér után megvizsgáljuk gyakorlati szempontból, hogy milyen magyar startup IT vállalatoknak sikerült sikeres nemzetközi terjeszkedést elérniük, azaz kik tekinthetők sikertörténetnek.A sikertörténetek bemutatása után fogom megvizsgálni a dolgozatom fő tárgyát, a Webshop-Experts Kft. működését, hazai szerepért az internetes kereskedelemben. Bemutatom a hazai, helyzetét, versenytársait egy elemzésen keresztül.57huterjeszkedéskülföldKülföldi terjeszkedés egy vállalat szempontjábólDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing