Mezei, PéterTóvizi, Nikolett2013-12-052013-12-0520132013-12-05http://hdl.handle.net/2437/177398Szakdolgozatom célja, hogy az elektronikus kereskedelem hazai piacokon való szerepét és jelentőségét megismertessem az olvasóval. Továbbá bemutassam az e-kereskedelemben résztvevő internetes üzletek hatékonyságának javítására rendelkezésre álló legfontosabb lehetőségeket.Leírom azt, hogy mit is értünk elektronikus kereskedelem alatt, hogyan alakult ki és milyen megjelenési típusai vannak, valamint tisztázni fogom a marketing meghatározását és a marketing korszakait. Leírom a legfontosabb fogalmakat is, melyek szerintem szükségesek a téma megfelelő szintű ismeretéhez. Bemutatom a keresőoptimalizálást, a Google Adwords és a Googla Analytics által nyújtott lehetőségeket, majd leírom, hogy mi is az a webergonómia és miért van rá szükség.58hue-commerceelektronikus kereskedelemAz e-commerce hazai szerepe, jelentősége és lehetőségei a hatékonyság javításáraDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing