Móré, MariannMolnárné Danku, Mária2017-04-122017-04-122017-04-12http://hdl.handle.net/2437/237960A mai magyar iskolák életében a marketingtevékenység nagyon fontos szerepet kell, hogy betöltsön. Azok az iskolák maradnak talpon, akik ezt idejében felismerték, akik elismerik a szükségességét és energiát fordítanak az iskolai marketingre. Dolgozatommal munkahelyem, a debreceni Povolny - szakképző iskola - marketing munkáját igyekeztem elősegíteni. A legtöbb középiskola, úgy mi is azon fáradozunk, hogy az iskolapadjaink megteljenek diákokkal. Kutatást végeztem arra vonatkozóan, hogy az iskolánkba érkező tanulók honnan tájékozódtak a pályaválasztásuk során. Választ kerestem arra, hogy mi befolyásolja ennek a korcsoportnak a pályaorientációs döntését. A felmérés eredményei, a szakirodalom áttanulmányozása és közoktatás vezetői tanulmányaim ismeretében elkészítettem a Povolny marketingtervét. Összességében megállapítom, hogy a jól megtervezett marketing stratégia és a jól kivitelezett marketingmunka segítheti az iskolát céljai elérése során.49humarketingiskolamarketingDebreceni Szakképzési Centrum Povolny Ferenc Szakképző Iskolája és Speciális SzakiskolaIskolamarketing a PovolnybanDEENK Témalista::Neveléstudomány