Pálfi, SándorPócsik-Kulcsár, Szilvia2022-04-192022-04-192022-04-19http://hdl.handle.net/2437/330826A dolgozat leírja az integráció fogalmát. Bemutatja a kiemelt figyelmet, különleges bánásmódot igénylő gyermekeket.Megjeleníti az inklúziót magyar és külföldi megközelítésben. A pedagógus fejlesztő tevékenységét segítő módszereket ismerteti. A kutatás során történt egy DIFER mérés, és egy matematikai kompetencia vizsgálat. A DIFER mérés eredményeit vizsgálja a dolgozat. A matematikai kompetencia elemzésénél két csoport teljesítményét hasonlítja össze.66huintegrációinkluzív nevelésfejlesztő tevékenységAz integrált, inkluzív nevelésben részesülő gyermekek pedagógusainak fejlesztő tevékenységét segítő módszertan sajátosságaiDEENK Témalista::Neveléstudomány