Harman, LászlóKövér, Mónika2014-12-152014-12-152014-12-09http://hdl.handle.net/2437/202680Tanári szakdolgozatomban a csoportmunka mint kooperatív tanulási munkaforma szerepét kívánom részletesen tárgyalni, melynek alapját három – az összefüggő tanítási gyakorlat során − megtartott órám képezi. Esettanulmányomban megkísérlem a megtartott órák rekonstruálását, a mellékelt reflektált óratervek segítségével, ill. a szakirodalomban tárgyalt fázisok megvalósulását vizsgálom a tanórákon levezényelt csoportmunkákban. Továbbá az Értékelés c. fejezetben kerül sor az önreflexió megfogalmazására, ill. a hallgatótársak reflexióinak összefoglalására.39huNevezd meg! - Ne add el! 2.5 Magyarországcsoportmunkaesettanulmánykooperatív tanulási munkaformaA csoportmunka szerepe a nyelvoktatásban- Esettanulmány három óraterv elemzésévelEsettanulmány három óraterv elemzésévelThe role of the cooperation work in teaching of a foreign languageDEENK Témalista::Nyelvtudomány