Popovics, Péter AndrásPapp, Zsófia2012-11-222012-11-2220122012-11-22http://hdl.handle.net/2437/153001Folyamatosan új márkák születnek, melyek befolyásolják a vásárlói döntéseket, hatnak a fogyasztókra. Nagyon nehéz kitűnni egyetlen márkának a versenytársakkal szemben. Ahhoz, hogy vezető márkát építsünk ki fontos, hogy ismerjük a piacot, mi az amiért minket választanak, miért részesítenek minket előnyben a többiekkel szemben.A sikeres márkaépítés nagyon nehéz, gyakran ütközik az ember kihívásokba. Mit mond a szakirodalom, hogyan kell felépíteni egy márkát, mit mondanak a szakértők, a gyakorlatban ők hogyan teszik azt, mindezek hogyan hatnak a fogyasztókra. A márkaépítést egy gyakorlati példán keresztül mutatom be, egy magyar ékszermárkát elemzek, vizsgálok.Bemutatom a márkaépítés lépéseit, melyek a legfontosabb tényezők a márkázás alkalmával.69humárkaépítésmárkaépítés gyakorlatbanmagyar ékszermárka építésemárkaépítés lépéseimárkák fogyasztókra gyakorolt hatásaimárkatervezésMárkaépítés elméletben- és a mai magyar valóság a gyakorlatban, fogyasztói szűrőn keresztülThe brand building by theory- in the real hungarian practice, trough filter of customerDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány