Schéder, Veronika2024-07-232024-07-232023-02-15Egészségügyi Innovációs Szemle, Évf. 2 szám 1 (2023) , 2-13https://hdl.handle.net/2437/376991The study presents a reading skills development programme supported by complex movement exercises, which we recommend for re-education of children with dyslexia and/or dysgraphia. The programme is targeted at two age groups: on the one hand, at 2nd, 3rd and 4th graders and on the other hand, the at age group between 10 and 18 years. As yet, our innovative method is unknown in research and its effectiveness is supported by positive practical experience as well as the results of a pilot study.A jelen tanulmányban egy olyan, komplex mozgásgyakorlatokkal támogatott olvasási készséget fejlesztő programot mutatunk be, amelyet diszlexiás és/vagy diszgráfiás gyermekek számára javasolunk reedukációs céllal. A program két korosztályt szólít meg: egyrészt 2-3-4. osztályos kisdiákokat, másrészt felső tagozatosokat és középiskolásokat. Saját módszerünk a tudományban eddig ismeretlen (nóvum), melynek hatékonyságát eddigi kedvező gyakorlati tapasztalataink és egy pilot-kutatás eredményei támasztják alá.application/pdfdyslexiadysgraphiaintegrative dyslexia therapydiszlexiadiszgráfiaintegratív diszlexia-terápiaIntegratív Diszlexia-terápiafolyóiratcikkOpen AccessEgészségügyi Innovációs Szemlehttps://doi.org/10.56626/egis.v2i1.12118Egészségügyi Innovációs Szemle122939-6026