Fodor, SzilviaZombori, Zsófia2020-05-172020-05-172020-04-26http://hdl.handle.net/2437/287652Szakdolgozatomban a tanulói jóllét,a pozitív érzelmek, a motiváció és a teljesítmény összefüggéseit vizsgáltam. Arra kerestem a választ, hogy Seligman PERMA modellje alapján van -e pozitív kapcsolat a nevezett változók között általános iskola felső tagozatos tanulói esetében. A szakirodalomban olvasottak alapján a teljesítmény, a motiváció, a jóllét és a pozitív érzelmek pozitív irányban összefüggenek egymással. A vizsgálatomhoz felhasználtam a Kognitív- és Affetkív Tanulási Tényezők Vizsgálata kérdőívet, a Serdülők Multidimenzionális Jóllét Vizsgálata kérdőívet, valamint a Pozitív és Negatív Affektivitás Skálát. Tanulói teljesítmény méréséhez a tanulók féléves átlageredményét számítottam.1-46hujóllétteljesítménymotivációpozitív érzelemPozitív pszichológia az iskolábanJóllét, pozitív érzelmek, motiváció és teljesítmény összefüggéseinek vizsgálataDEENK Témalista::Pszichológia