Vida, ViktóriaGonda, László2012-05-252012-05-252012-04-272012-05-25http://hdl.handle.net/2437/129363A dolgozat a magyarországi kis- és középvállalkozások helyzetével, azon belül azok kockázatkezelésével foglalkozik. Az irodalmi áttekintésben arra a felismerésre jutva, hogy ezek a vállalkozások nem fordítanak elég hangsúlyt a kockázataik kezelésére és marketing tevékenységük megtervezésére, a dolgozat egy konkrét vállalkozás példáján keresztül elemzi, hogyan mérhetőek a marketing eszközök hatásfokai és eredményei. Erre alapozva javaslatokat tesz a marketing tevékenységek közül az alacsony hatásfokúak kiszűrésére, és a jobban mérhető módszerek felé fordulásra, és ezzel kívánja elősegíteni a tervezhető marketing költségek és hatások elérését.39hukis- és középvállalkozásokkockázatkezelésmarketingpénzügyi tervezésA magyarországi kis- és középvállalkozások marketing kockázatkezelési lehetőségeiDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing