Árváné Ványi, GeorginaMalmos, Anita2016-11-072016-11-072016-10-28http://hdl.handle.net/2437/231803Szakdolgozatomban a debreceni Cutler Fitness vevőelégedettségét mértem fel. A szakirodalmi áttekintésben a rendszeres testmozgás előnyeit és a sport fogalmát taglaltam. Majd a sportvállalkozások és marketingstratégiák ismereteivel folytattam. Ezután, a fogyasztói döntéshozatal folyamatát részleteztem, hogy hogyan jut el a vevő a szolgáltatás vásárlásáig. Ezt követően a vizsgált sportvállalkozást mutattam be a SWOT elemzés módszerével. Végül a kérdőíves kutatásom eredményeit értékeltem.60huNevezd meg! - Ne add el! - Ne változtasd! 2.5 MagyarországCutler FitnesssportedzőteremEgy edzőterem vevőkör elégedettségének felmérése a debreceni Cutler Fitness példáján keresztülGym clients satisfaction survey through the example of the cutler gymDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing