Kiss, MariettaFarkas, Noémi Dóra2021-01-022021-01-022020Táplálkozásmarketing. -7 : 2 (2020), p. 33-49. -Táplálkozásmarketing. - 2064-8839. - 2631-13802064-88392631-1380http://hdl.handle.net/2437/300732Az európai országok nemzetközi piacszegmentációja sport- és egészségfogyasztás alapjánmagyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapbanopen access journalhttp://webpac.lib.unideb.hu:8082/ebib/CorvinaWeb?action=cclfind&resultview=long&ccltext=idno+BIBFORM090143TársadalomtudományokGazdálkodás- és szervezéstudományokhttp://taplalkozasmarketing.com/wp-content/uploads/03_Kiss-Farkas_Az-eur%C3%B3pai-orsz%C3%A1gok-nemzetk%C3%B6zi-piacszegment%C3%A1ci%C3%B3ja-sport-%C3%A9s-eg%C3%A9szs%C3%A9gfogyaszt%C3%A1s-alapj%C3%A1n.pdfhttp://dx.doi.org/10.20494/TM/7/2/32021-01-05