Fehér, AndrásVéber, Enikő2021-04-232021-04-232021http://hdl.handle.net/2437/306980Dolgozatom elején a marketingről írtam általánosságban, majd fontosnak tartottam megemlíteni a sok ember által ismert marketing mixet, de kitértem a marketing fejlődési szakaszaira is. Fontosnak tartottam továbbá megemlíteni, hogy miből áll a marketing eszköztára és hogyan lehet ezeket alkalmazni egy cég esetében. Mivel az általam bemutatott cég snackek és chipsek gyártásával foglalkozik, így elengedhetetlen volt, hogy szót ejtsek az online élelmiszer-marketingről és arról is, hogy milyen is egy online vásárlási folyamat. Végül, de nem utolsó sorban, bemutattam a Szimita-Trade Kft.-t és természetesen írtam a cég által képviselt és folytatott marketing és online marketing tevékenységekről is.52huMarketingOnline marketingAz online marketing alkalmazásának lehetőségei a Szimita-Trade Kft. esetébenDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány