Péter-Szarka, SzilviaFöldi, Adrienn2017-04-302017-04-302017-04-06http://hdl.handle.net/2437/238775Hétköznapi értelemben sokszor csak azt gondolják kreatív embernek, aki valamilyen különlegeset alkot. Ezek többnyire művészek: például festők, szobrászok, zeneszerzők, színészek. Szerencsére egyre többen ismerik fel, hogy a világon bármit meg lehet kreatív módon közelíteni. Nem kell művésznek lenni ahhoz, hogy egyedi módon közelítsünk meg egy problémát, hogy alkossunk valami szokatlant, valami újat. Persze a kreativitás nem csak a művészetről szól, de valóban úgy tűnik, az emberek nem belenőnek a kreativitásba, hanem kinőnek belőle. Ha azt szeretnénk, hogy a kreativitás központi helyet foglaljon el a jövőben, akkor mindenek előtt a gyermekek nevelésében és oktatásában kell a folyamatot előmozdítani.37hukreativitásiskolai kreatív klímaszülői nevelési stílusA szülői nevelési stílus és az iskolai kreatív klíma hatása a kreativitásraA társas támogatás és a betegséggel való megküzdésAz alvásmegvonás hatása az emlékezeti teljesítményre az életkor függvényébenA pszichológiai immunrendszer kapcsolata halál iránti attitűddel időskorbanDEENK Témalista::Pszichológia