Gesztelyi, HerminaSzőke, Dominika Leila2025-06-112025-06-112025https://hdl.handle.net/2437/391343A szakdolgozat témája a tanulásban akadályozott tanulók szövegértés-fejlesztésének aktuális gyakorlata a gyógypedagógusok szemszögéből. A szakdolgozatban megismerjük, hogy milyen speciális módszereket, stratégiákat vagy eszközöket alkalmaznak a gyógypedagógusok a szövegértés fejlesztésére, melyek bizonyulnak a leghatékonyabbnak, milyen kihívásokkal találkoztak az eddigi munkájuk során. További célunk közé tartozott, hogy megtudjuk, működik-e a teammunka, részt vettek-e továbbképzéseken, végeztek-e kutatást, önfejlesztést a hatékonyabb fejlesztés érdekében, illetve hogyan látják a szövegértés fejlesztésének jövőjét a tanulásban akadályozott tanulók körében.46huszövegértés-fejlesztéstanulásban akadályozottságszövegértést fejlesztő módszerekA tanulásban akadályozott tanulók szövegértés-fejlesztésének aktuális gyakorlata a gyógypedagógusokszemszögébőlNeveléstudományHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.