Tornai, RóbertLakatos , Sándor2024-06-232024-06-232024-04-10https://hdl.handle.net/2437/374641Szakdolgozatom célja 3D fejlesztőjáték készítése fogyatékossággal élő gyermekek specifikus, egyénre szabott korrekciójához. A játékot Unity videójáték motor segítségével valósítom meg. A fókuszban leginkább az alsó tagozatos iskolás gyermekek korrekciója áll. Az alkalmazás tervezésénél odafigyeltem, hogy a szülő vagy az oktató könnyedén navigálhasson a lehetőségek között, így teret szolgáltat a megfelelő fejlesztendő terület kiválasztására. Az alkalmazást elsődlegesen asztali számítógémre optimalizálom, de fontosnak tartom, hogy az SNI-s gyermekek minél több aspektusból találkozzanak az IKT eszközökkel, ezért felhasználhatóságot kiterjesztem mobileszközökre is. A reszponzív élmény érdekében AR(kiterjesztett valóság) technológiát is hozzáadok, amely reményeim szerint nemcsak a tanulási folyamatot segíti elő, hanem a gyermekek figyelmét is fenntartja. A fejlődési folyamat ellenőrzése érdekében a játékot adatbázis-rendszerrel látom el, ennek köszönhetően folyamatosan informálódhatunk az elvégzett és elvégzendő feladatokról.46hu3D játék fejlesztése, Unity3D játék fejlesztése fogyatékossággal élő gyermekek specifikus, egyénre szabott korrekciójáhozInformatikaHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.