Hernádi, LászlóBíró, Fanni2021-10-212021-10-212021-10-21http://hdl.handle.net/2437/323214A dolgozatomban a Holdvölgy pincészet marketing elemzését készítettem el. Célom a marketingstratégiákon keresztül választ kapni arra, hogy miért sikeres, prémium minőségű márka a Holdvölgy. A pincészet makrokörnyezetét a PESTEL-elemzéssel, a mikrokörnyezetét a Porter-féle öttényezős modell és a BCG-mátrix alapján, majd marketingtevékenységét és stratégiáját a marketingmix 7P-jén keresztül és a SWOT elemzéssel vizsgáltam. Elemzésemhez mélyinterjút is készítettem a pincészet marketingért felelős személyével.61humarketing elemzésmakrokörnyezetmikrokörnyezetmarketingmixA Holdvölgy pincészet marketing elemzéseMarketing analysis of Holdvölgy wineryDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány