Mező, KatalinFabu, Lászlóné2023-04-192023-04-192023-04-13https://hdl.handle.net/2437/350183A szakdolgozat Az óvodapedagógus fejlesztési lehetőségei a gyermekkori beszédkésések esetén témában íródott. Kutatásom alatt szerettem volna választ kapni arra, hogy valóban egyre gyakoribb-e a megkésett beszédfejlődésű gyermekek száma az utóbbi években az óvodákban. Ebben a témában érintett gyermekek óvodába érkezésükkor kapnak e megfelelő szakmai segítséget beszédindításukban. Az óvodapedagógusok mindennapi munkájuk mellett tudnak-e fejlesztési lehetőséget biztosítani a gyermekkori beszédkésések esetén. Van e lehetőségük akár egyéni vagy mikor csoportos foglalkozásokra a beszédkésések kiküszöbölésére. Az intézmények tudnak-e biztosítani szakmai segítséget az arra rászoruló gyermekeknek, ha igen akkor mely gyermekek azok akik részesülnek fejlesztésekben és milyen rendszerességgel.32humegkésett beszédfejlődésóvodáskorú gyermekóvodai nevelésAz óvodapedagógus fejlesztési lehetőségei a gyermekkori beszédkésések eseténDEENK Témalista::Neveléstudomány