Vargáné Csobán , KatalinMátyás , Dorina2024-06-182024-06-182024-04-23https://hdl.handle.net/2437/373286A turizmus nemcsak a népgazdaság meghatározó szektora, jelentős szerepet tölt be a családok életében is. Mivel a közös családi élmények iránti kereslet napjainkban folyamatosan növekszik és a szabadidő eltöltésének leghasznosabb módja, élményértéket adó cselekedet. Dolgozatomban a szálloda, mint szálláshely által nyújtott család,-gyermekbarát szolgáltatásokat elemeztem részletesen. Témaválasztásomhoz az adott inspirációt, hogy a Hunguest Hotel Sóstó kettő évig gyermekanimátorként foglalkoztatott. Láttam, a gyermekek jelenléte mennyire befolyásolni tudja a szálláshely működését. Aktuálisnak is tartottam ezzel a kérdéssel foglalkozni, egyrészt a 2020 év elején kialakult pandémia helyzet következményeként jelentősen megváltozott a turizmus piaca, mások lettek a fogyasztói szokások, elvárások. Másrészt a mindennapok során rendszeresen halhatjuk Magyarország kormánya is sokat tesz annak érdekében, hogy a családbarát jelleg a szolgáltatóhelyeken, így a turizmusban is természetes legyen. Fontosnak érzi, hogy társadalmunkban megerősödjön és általánossá váljon családbarát értékrend. Célom az volt, hogy bemutassam mit vár el a család a gyermekbarát szolgáltatás keretén belül a szálláshely szolgáltatóitól. Rávilágítsak, hogy a szálláshelyeknek, mint a turizmus legnagyobb szolgáltatóinak szüksége van arra, hogy a gyermekekkel kiemelten foglalkozzanak, mert az a hely, aki a gyermekbarát profilt felveszi egy nagy létszámú szegmenset tud magának vendégként megnyerni.60huAnimációCsaládbarát szolgáltatásokHunguest HotelsCsaládbarát szolgáltatások a fogyasztói elvárások tükrében a Hunguest Hotel Sóstó példájánFamily-friendly services in the light of consumer expectations-the example of Hunguest Hotel SóstóKözgazdaságtudományHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.