Nádasi, LeventeGargya, Zita2012-04-062012-04-062012-04-062012-04-06http://hdl.handle.net/2437/127090Az oktatási intézményeknek jelenleg új társadalmi, környezeti kihívásokkal és erősödő versenyhelyzettel kell szembenézniük. Diplomamunkámban arra keresem a választ, hogy hogyan reagálnak az intézmények, segítségül hívják-e a marketing adta lehetőségeket az új helyzet kezelésére, és ezt tudatosan, vagy ösztönszerűen teszik. Célom, az oktatásmarketing szakirodalmi hátterének áttekintése után megvizsgálni, hogyan valósul meg mindez a gyakorlatban, melyet három óvoda példáján keresztül mutatok be. Végül összehasonlítom az óvodák marketing tevékenységének megvalósulását és a kérdőíves felmérés eredményeire támaszkodva javaslatot teszek marketing munkájuk további fejlesztési lehetőségeire.87huoktatásmarketingóvodaOktatásmarketing óvodák gyakorlatábanDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing