Mecsei, ZoltánHajdu, Szabolcs2010-11-222010-11-222010-11-162010-11-22http://hdl.handle.net/2437/100637A szakdolgozatom témája az elektronikus kereskedelem. Megpróbálom bemutatni az internetes áruházak informatikai, illetve marketing oldalát egy saját készítésű webshop-on keresztül. A legtöbb áruházhoz hasonlóan, itt is kategóriákba sorolva érhetjük el a termékeket, melyekből kiválasztva egyet megtekinthetjük annak adatlapját, kosárba tehetjük, majd az adatok egyeztetésével és a rendelés jóváhagyásával történik meg az értékesítés. Marketing oldalról főként a keresőoptimalizálással foglalkozom, illetve némi webergonómiai, és webdesign kérdésekre is megpróbálok választ adni. Ezen kívül még egy saját készítésű, online kérdőív kiértékelése is megtalálható benne, melyben a vásárlási szokásokat vizsgálom az átlag felhasználók szemszögéből.50huelektronikus kereskedelemwebáruházonline vásárlásxHTMLCSSPHPMySQLkeresőoptimalizálásEgy internetes vásárlás implementálásaDEENK Témalista::Informatika::Informatikai rendszerekDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing