Lovas Kiss, AntalPruma-Kovács, Mária Tünde2021-04-232021-04-232021-04-23http://hdl.handle.net/2437/307154A dolgozat fókuszában a hátrányos és halmozottan hátrányos helyzetű óvodás gyermekek állnak. Bemutatásra kerül hogy kik tartoznak e fogalomkörbe, mi alapján milyen jellemzők ismeretében nevezhetjük így az érintett csoportokat. A témához kapcsolódóan a másság kérdéskörei, a gyermeki sajátosságok egyéni vetületei kerülnek bemutatásra.Kiemeli az inklúzió fogalmának napi gyakorlatban való használatát. A dolgozat arra vállalkozik, hogy bemutassa egy halmozottan hátrányos helyzetű gyermek problémafeltárásán keresztül, melyek azok a tényezők, amik által inkluzívnak nevezhető az óvodai környezet.45huhátrányos helyzetveszélyeztetettségóvodai nevelésinkluzív nevelésAz inkluzív nevelés napi gyakorlata a hátrányos és halmozottan hátrányos helyzetű óvodás gyermekek életébenDEENK Témalista::Neveléstudomány