Filep, RolandKiss, Virág2021-05-072021-05-072021-05http://hdl.handle.net/2437/308912A szakmai gyakorlatomat az OTP Banknál töltöttem.A dolgozatom témája is ehhez kapcsolódik.A bankfiók igazán nagy hangsúlyt fektet a digitalizációra való átállásra. Ezért a dolgozatom egyik felében az online ügyintézés,annak előnyei hátrányai, a SmartBank használata az amit vizsgálok. Érdekelt hogy a vírushelyzet hogyan befolyásolja az online bankolást,többen intézik-e ügyeiket online mint ezelőtt, vagy sem. Valamint az, hogy azok akik inkább a hagyományos bankolás mellett döntenek, mi lehet az okuk. A dolgozatom másik felében pedig interjút készítettem a fiókvezetővel illetve néhány dolgozóval, hogy az ő munkájukra illetve életükre milyen hatással volt,és van a vírushelyzet.25huonline ügyintézéssmartbankOTP bankVáltozásmenedzsment covid alatt az egyik hazai bank gyakorlatábanDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány