Mező, KatalinPápai, Anett2019-10-222019-10-222019-10-22http://hdl.handle.net/2437/274583Milyen okokból adódik a hallássérülés és hogy örökölhető-e, óvodába lépéskor, integrálható-e az enyhén/ súlyosan hallássérült gyermek. Vannak megfelelő szakemberek a fejlesztéshez, intézményen kívül van-e lehetőség a szakember fogadására. Van olyan szülő, aki intézményen kívül fogad szakembert és milyen rendszerességgel teszi ezt meg. Milyen lehetőséget nyújtanak ezek a szervezetek a gyermekeknek. Pszichés állapotára hatással van-e, a hallássérülés hogyan jelenik meg egy gyermek életében. Milyen módon kommunikálnak.34huHallássérült gyermek,Integrált nevelesÓvodai nevelésHallássérült, siket, gyermekek megismerése, fejlesztési lehetőségei az óvodábanDEENK Témalista::Neveléstudomány