Fehér, AndrásKovács, Ágnes2021-04-192021-04-192021-04-17http://hdl.handle.net/2437/306208Diplomadolgozatomban az Y generációs munkavállalók és az Employer Branding kapcsolatát vizsgálom. A címben megjelölt témaköröket egy kvantitatív kutatás segítségével igyekeztem körbejárni, mely kvantitatív kérdőívhez egy szekunder elemzés és egy előzetes kvalitatív kutatás adta az alapot. Legfőbb célkitűzésem az volt, hogy dolgozatomban a címben megjelölt témákat hazai szakemberek és nemzetközi bevonásával járjam körbe korábbi kutatások és cikkekre alapozott mérőeszközök segítségével. Szekunder adatgyűjtés során először a munkaerő-piacon aktív generációk bemutatását, majd az Y generáció elsőszámú jellemzőinek összegyűjtésére vállalkoztam. Ezt követően a digitalizáció szerepét és a koronavírus által bekövetkező munkaerő-piaci változásokat vettem górcső alá. Végezetül az Employer Branding fogalom tisztázására vállalkoztam, elsősorban az Y generáció szempontjából. Ehhez egy, a témában már korábban készült kutatás eredményeit összegeztem.4-64huY generációCOVID19HR BrandingDigitalizációAz Y generáció és a HR Branding kapcsolataThe relationship between generation Y and the Employer BrandingDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing