Bakosné Kiss, Virág ÁgnesWágner, Renáta2021-04-232021-04-232021-04-22http://hdl.handle.net/2437/306985Magyarország a bortermelés szempontjából már több száz éve kimagaslónak számít. Amint rájöttek, hogy az ország egyes részein, merre találhatók a jó termőterületek, azzal egy időben indult meg a termesztéstechnológia fejlődése is. Ebből adódóan pedig a bortermelésben egyre jobban számított az, hogy milyen minőségű szőlővel dolgoznak. Napjainkban már Magyarország Európán belül is kimagasló minőséget és mennyiséget tudott elérni a bortermelésben és számos borunk és bortermő területünk nyert már rangos díjakat. Mivel Magyarország számos kiemelkedően magas minőségű bortermő vidékkel rendelkezik, ezért úgy gondoltam, hogy bemutatom a magyar bortermelés történetét röviden és hazánk borfogyasztásának szokásait, az egyik kiemelkedő pincészetének termelésével és marketingstratégiájával.46hubormarketingLaposaLaposa pincészet marketingje és borai megjelenése a vendéglátóegységekbenThe wines and marketing appearance in hospitality of Laposa wineryDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing