Popovics, Péter AndrásZagyva, Péter2016-11-072016-11-072016-10http://hdl.handle.net/2437/231781Szakdolgozatomban a franchise rendszer felépítését vizsgálom. Bemutatom ennek a rendszernek a szereplőit, előnyeit és hátrányait is egyben. A McDonald's marketingrendszerének a leírása után a cég marketingkommunikációs csatornái és a fogyasztói közötti kapcsolatot elemzem. Kérdőíves módszer és mélyinterjú is található dolgozatomban. A kérdőívben a fent leírt kapcsolatot vizsglom a fogyasztók oldaláról, míg a mélyinterjúban az egyik magyarországi McDonald's üzltvezetőjével beszélgetek. Éppen ezért mindkét oldalról viszonylag pontos leírást, és képet tudok adni.58hufranchiseMcDonald'smarketingA franchise rendszer bemutatása, a McDonald's marketingrendszere és a fogyasztóinak kapcsolataThe introdution of a franchise system, the relation between the marketing system of McDonald's and their consumersDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány